Akce
Semináře
Pilates
Joga
Aktuální rozvrh Ceník Chci začít s jogou Co na lekci O nás ONLINE SYSTÉM

LEKCE PILATES

Jejich základem je dnes celosvětově populární cvičení Pilates metodou. Zakladatel této metody se inspiroval jógovými cvičeními a vybral z nich specifický dech, pozice, sestavy a tzv. energetický zámek. A zaměřil ji na obnovení a posílení síly vnitřních svalových vrstev celého těla tj. především kolem páteře a v bříšku tzv. sílu jádra (neboli podle Pilatese - CORE, PWH-powerhouse). Tato metoda je díky svému specifickému zaměření velice účinná a pomáhá všem, kdo ji cvičí dle „zakladatelových pokynů“, obnovit sílu svalových vrstev v pánvi, bříšku, v páteři i hrudníku. Díky tomu se celé tělo narovná, zeštíhlí a získá potřebou energii z dechu, zklidnění a zaměření pozornosti dovnitř s příslušnou vizualizací, které sám zakladatel této metody navrhnul. Jestliže chcete velice rychle, účinně a jednoduše zapůsobit na svoje tělo a hladinu energie, tak tako metoda pro vás bude obrovským přínosem.

PILATESOVSKÉ ZÁKLADY

Tento 2 hodinový seminář, se pořádá pro ty, kteří by rádi navštěvovali hodiny PILATES MAT a nebo YOGA-LATES. Je zaměřen na zvládnutí krátké relaxace a stažení smyslů dovnitř s pilates vizualizacemi a nacvičení DÚLEŽITÝCH základů jako je „pilates dech“ a zapojování svalových vrstev tzv. POWER HOUSE a několik základních cviků PILATES MAT rozcvičky. Bez těchto základů není možné lekce navštěvovat (neboť nepoučenému cvičenci hrozí poškození zdraví tj. např. blokace krční páteře a nervů s tím souvisejících apod.)

PILATES 3 MĚSÍČNÍ KURZ PRO ZAČÁTEČNÍKY

V kurzu pro začátečníky se zaměřujeme na zvládnutí techniky pilates a základních cviků. Začínáme kurzem základů pilates a v další lekci již pracujeme na posílení vnitřních svalových vrstev bříška a trupu, nohou i rukou. Uvolnění pánve, kyčlí, krční i bederní páteře a kloubů. Cílem tohoto kurzu je pomoci nastolit v těle rovnováhu, uzdravit ho a pomoci všem, kteří mají problémy s držením těla, bolestí zad, tuhnutím kostry, nerovnou páteří, povoleným pánevním dnem a bříškem, také těm, kteří si přejí mít krásnou, štíhlou a pružnou postavu. Lekce se skládají z úvodní krátké relaxace a zklidnění mysli, pilatesovské rozcvičky, pilates mat sestavy,závěrečné relaxace.

PILATES (MP)

V těchto lekcích se budeme zabývat tzv. základní pilatesovou sestavou, neboli pilates mat. Je zaměřena na posílení bříška, obnovu svalů a pevnosti pánevního dna, posílení svalů kolem páteře a zeštíhlení vnějších svalových vrstev nohou, rukou, bříška a boků. Pomáhá všem, kteří mají problémy s držením těla, páteří, povoleným pánevním dnem a bříškem, anebo těm, kteří si přejí mít krásnou, štíhlou a pružnou postavu. Lekce jsou určeny pro všechny věkové kategorie, absolventy „Pilatesovských základů“ a seminářů. Lekce se skládá z úvodní krátké relaxace a zklidnění mysli, pilatesovské rozcvičky, pilates mat sestavy, pilates vizualizace a závěrečné relaxace zaměřené na svalovou paměť.

PILATES "TOTAL BODY WORKOUT" (MP), PILATES "CLASSIC", YogaLates

Jedná se o dynamičtější formu lekcí PILATES pro všechny, kdo se nebojí zapotit a zapojit všechno svalstvo v těle. Zapracovat na obnovení (nejen) svalové síly a použít k tomu všechny nejnovější a nejúčinnější cviky jak z jogy, pilates, HIIT či core training. Lekce zaměřená na rozvoj svalstva středu, koordinace síly a energie v celém těle. Tělo výrazně posílí zevnitř, zepředu i ze zadu a výrazně se mu uleví od jakékoliv bolesti. Navíc nám to po několika měsících potvrdí i pohled do zrcadla.

KURZ PILATES "rollers"

PILATES s využitím ROLLERů (neboli pilates válců), kde se k posílení a masáži vnitřních i vnějších svalů využívá ROLLERů. Lekce bude zaměřena na pevnost všech svalů, uvolnění kloubů, protažení páteře a zeštíhlení. Do lekce je potřeba alespoň minimální zkušeností s pilates. Pokud se k nám připojíte, pak můžete očekávat, že vás rovnoměrně posílí, a to i méně používané svalové skupiny, hluboký vnitřní stabilizační systém a zároveň tak přispěje ke správnému držení těla. Díky rolleru se účinně protáhnete a zjistíte, že máte svaly, o kterých jste ani nevěděli :)

PILATES & YOGA neboli PI-YO

Na těchto lekcích Váš čeká propojení pilates s yogou. Na začátku každé lekce se zklidníme, naladíme, prodýcháme a protáhneme ztuhlé svaly. Budou následovat pilates pozice protkané vybranými jógovými pozicemi na posílení a protažení celého těla. Při každém pohybu si zkusíme uvědomit, které svaly zapojujeme a tím efekt cvičení náležitě umocníme.

REGISTROVAT

OBNOVIT PŘEDPLATNÉ

AKTUÁLNĚ

CO NEPROPÁSNOUT

  • Souhlas se zpracováním os.údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016

FACEBOOK